- Підготуйте несправний інструмент.
- У разі пошкодження серійного номеру — необхідний гарантійний талон.
- Передайте інструмент у сервіс одним із наведених нижче способів.
- Отримайте сповіщення із номером заявки для перевірки статусу ремонту.
Способи доставки несправного інструменту
- Ви можете здати несправний інструмент самостійно, відвідавши найближчий до вас працюючий сервісний центр. Радимо попередньо уточнити режим роботи сервісного центру та наявність фахових майстрів з огляду на безпекову ситуацію у своєму регіоні.
- Ви можете безкоштовно за рахунок отримувача відправити несправний інструмент Новою Поштою. Детальна інформаця про це вказана у листку-вкладиші, що є у комплекті придбаного інструменту.
Статус ремонту та зворотне відправлення
- Чекайте сповіщення з номером заявки на ремонт, за яким можна відстежити статус ремонту;
- Після завершення ремонту вам надійде сповіщення із номером експрес-накладної (номер необхідний для отримання товару у відділенні «Нової пошти»);
- Ви отримаєте справний та чистий інструмент. Усередині посилки будуть рекомендації майстра щодо подальшої експлуатації.
Примітка
Вартість відправлення в обидві сторони БЕЗКОШТОВНА у гарантійному випадку.